Nu har...

.. Emma åkt till Umeå, och nästa vecka på lördag är det min tur att åka till STHLM!! Igår hade jag och Emma bastukväll, och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Fast mest pratade vi om framtiden och nya upplevelser, hur mycket man har kvar att se av världen och hur mycket vi redan fått uppleva. Jobb, utbildning, träffa nya människor, resa, och plugga mer.
Allt det där har gjort oss till dom vi är idag. Jag har fått se och uppleva så mycket under mina 21år, sånt som jag helst skulle slippa, sånt som jag vill glömma bort, sånt som jag vill aldrig hänt, sånt som ingen människa/barn ska behöva uppleva. Men utan dom händelser/upplevelser skulle jag inte vara den Pia jag är idag. Den starka och självständiga tjejen som upplevt mer än dom andra trots sin ålder. Det är inte åldern som gör en "mogen" eller "omogen", utan det är dom händelserna du upplevt under ditt liv som gör dig till den människa du är. Man måste våga leva livet, och ta chanser.
CARPE DIEM!!!



Jag är så glad att jag fått möjligheten att flytta till STHLM och utbilda mig till mitt dröm yrke. Det hade inte varit möjligt utan min mamma och pappa. Det är ni som lärt mig att sträva efter mina mål och att aldrig nånsin ge upp.


You know you love me.... ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback