Trött!!!

Det var ett tag sen man skrev här i bloggen, men jag har som haft bättre saker för mig å inte tagit tid att sätta mig ner å skriva.
Vad har hänt mig? Hmmm... Let me think! Pajala marknad 2010, helt sjukt vilken rolig helg det var. Vi var ut på båda dagar och det var riktigt skoj. Tusen tack till alla!
Det har varit ganska chill på jobbet nu före juli, å jag har inte jobbat några helger alls. Men förra veckan så jobbade jag min första helg på väldigt länge. Har lyckats ordna så att jag är ledig flera dagar i sträck efter att jag jobbat mina timmar den här veckan, å tanken är att åka till Stockholm en vända, men före Stockholms resan så blir det en liten road trip nu till helgen. MYYYYS :)
På fredag är jag sugen på att hitta på nå kul. Kanske en vin kväll? Tjejer är ni sugna??? Börjar jobba först kl 10 på lördag.
Nu ska jag lägga mig på soffan å läsa bok å vänta på att Anders ska komma hem.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback