iPhone 4, någonting för mig kanske???

Mycket vill ha mer, är det inte så. Hatar när det hela tiden kommer nya å bättre versioner på marknaden. Klart som f*n att man vill ha det senaste :D hahahaha Nä men nya iPhonen verkar riktigt grym och jag kommer att vara djävulskt sugen på att köpa den sen när den väl dyker upp på marknaden. :P Skjut mig!!!
Idag har jag jobbat hela dagen, gick hyfsat fort! Det gillas, tiden får mer än gärna gå fort nu! Efter jobbet kom Linnéa förbi en sväng å jag passade på att toppa hennes hår.
Tanken var att jag skulle hinna tvätta kläder och ta en promenad också, men har sovit så himla dåligt förra natten så det blir sängen snart. Får tvätta i morgon istället å försöka hinna med en morgonpromenad.
Skönt att ha mycket att göra för då går tiden lite fortare. Ska börja planera en massa ATT göra till nästa vecka så att jag slipper tänka hur tråkigt det är när alla åker bort. Nu skulle även Eini och barnen dra till deras stuga i Finland. :P Heh men jag får följa med om jag vill, och det lät som en ganska bra idé tyckte jag :) Om det inte dyker upp några extra pass så klart, för till jobb tackar man inte nej till :P Så är det bara.
I morgon ska jag umgås med min kära storebror och hans familj, ska bli riktigt skoj!
Nu sova!!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback