Melissa horn

Sitter och lyssnar på Melissa Horn! Och helt plötsligt kände jag att jag vill skriva ett inlägg här. Egentligen har jag inte tid, skulle behöva fixa mig, för idag ska Emma ha fest. Hon har tagit examen igår!! Stort grattis till dig.
Men känner att jag måste skriva av mig lite...
Våren har minst sagt varit turbulent, det har hänt så otroligt mycket och det har varit mycket stå hej angående mitt liv och hur jag lever, och mycket annat också. Onödigt tjafs som man borde ha skippat från första början men som är oundvikligt. Jag har fått ta så jävla mycket skit på grund av allt....
Tack och lov har jag haft mina underbara vänner som funnits vid min sida hela tiden och fått mig att inse att jag har inte gjort någonting fel.
Men det finns ingen genväg ut tyvärr, utan man måste gå den långa vägen. Nu känns allting bra igen och här är det bra att fortsätta. Jag har träffat nya människor, fått nya vänner, börjat umgås med några gamla vänner och för att inte glömma dom allra bästa Emma och Eini som funnits där i alla år.
Jag har flyttat och bor i ett litet hus i byn. Jag trivs jätte bra, men ser det bara som ett tillfälligt boende.
Jag kommer att jobba hela sommaren, men vad vore en sommar utan jobb? Jag har jobbat varje sommar sen jag gick 8:an typ. Hoppas att jag nästa sommar kan ha lite semester, det hade varit underbart. Fast jag klagar inte, är ledig ändå rätt mycket å hinner med en hel del fester och förhoppningsvis lite äventyr också. :)
Jag tror att sommaren 2010 kommer att bli den bästa sommaren ever :) Eller hur Emma? :)
Just nu är livet underbart!!
Ta hand om er
XOXO

Kommentarer
Postat av: Eini

<3 tuli ihan tippa linssiin... :)

2010-06-06 @ 19:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback