NATTI NATTI!!

Borde egentligen ligga i sängen nu å sova, men tänkte att jag skriver några rader först. Äckliga måndag är här igen å A har åkt till Gällivare för att jobba. Smått less är jag :P Tur att P stannade hemma (han är sjuk) så har jag någon att umgås med ifall att det skulle bli tråkigt. Blir att jobba i morgon och på onsdag, så då går tiden lite fortare :) Tänk om tiden skulle gå lika fort på veckorna som den går på helgen. Då skulle det vara torsdag redan :D
Onsdag blir det nog att baka bullar och åka sen till Kardis. Är ledig hela helgen = GILLAS!! Kanske inte lika roligt sen när lönen kommer men just nu är det inte pengar som gör mig lycklig. :)
I lördags så hade Pappa 50 års fest på hotellet i Övertorneå. Han hade verkligen lyckats ordna en trevlig fest, god mat, mycket dricka, trevligt folk och så klart hans favorit artist som spelade hela kvällen. Jag blev lite känslig/ledsen där mot slutet av kvällen så det blev att gå å lägga sig ganska tidigt, men har pratat igenom det med min kära far. Han fattade bara inte hur viktigt det var för mig och hur ledsen jag blev...
Sov iaf som en ängel hela natten, vilka härliga täcken och kuddar dom hade på hotellet, man borde fan lyxa till det lite oftare tycker jag. Inte för att jag sover dåligt hemma heller :)
I dag har jag haft måndags ångest som vanligt fast inte lika mycket då P varit hemma. Fick sovmorgon till kl 10, då P å M kom och väckte mig :P Tog morgon fika med dem å hoppade sen i Audin å gasade mot Pello. Hemma har jag vikt kläder å packat det jag inte vill ha kvar i påsar, nu gäller det bara att göra sig av med dem. Finns säkert kvar  hur mycket kläder som helst  som man egentligen borde slänga, men det får jag kolla igenom någon annan dag.
Sen har jag varit på personalmöte, Carola har varit förbi på fika och så har jag varit å klippt frisör Annes hår.
Cp måndagen är alltså över nu och det är dags att gå å lägga sig. 1 natten, sen är det bara 2 kvar.
Hoppas att ni har haft en trevlig helg!!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Oona

cp-måndag ;) haha :D imorgon är det redan onsdag!!!

2010-06-15 @ 20:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback