Söndags ångest!!

Ja då var det söndag igen och söndags ångest! Jag hatar söndagar värsta dagen på hela veckan. :P Och från måndag lär tiden gå snigelfart igen. Hoppas att det blir några extra pass på jobbet så går tiden också lite fortare.
Nästa helg är det pappas 50 års kalas :) Har bjudit några av mina vänner också dit :D Skoj ska det bli, och skönt att få sova på hotell. Så istället för att deppa att det är måndag imorgon får jag tänka positivt å se framemot nästa helg.

Igår hade Emma fika hemma hos sig, och på kvällen åkte vi till Kievari med Ante, Joel, Emppo, Janne, Sune och Joonas. Det var mest bara yngre folk ute, (Studenter) å jag å Emma kände att vi inte riktigt passade in där. Känslan är ganska hemsk när man upptäcker att alla som är ute är minst 5 år yngre än en själv. Då börjar man tänka att vad gör alla andra??

Nu sitter jag å hänger hos Emma och väntar på bättre tider!!!!

Vill åka till Stockholm, helst nyss!!

Ha en trevlig söndag!!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback