Lägga ner bloggen???...

Funderar på att lägga ner bloggen på grund av att man aldrig skriver här. Men idag fick jag sug att skriva några rader. Egentligen skulle jag behöva fixa matlåda till i morgon, men det får vänta ett tag.
Idag har jag jobbat mördar pass, å till helgen blir det att jobba. Kul sen när lönen kommer :) Har nu fått fasta tider å jobbar nästan heltid så det syns på kontot. Skönt att äntligen kunna börja spara igen. Å ha pengar över till annat också än bara hyra å räkningar å mat. Men är ändå stolt över att kunna stå på egna ben å tjäna mina egna pengar.
Jobb är livet så är det!! Och jag uppskattar verkligen att jag får jobba och att jag har ett jobb. Fast det ibland kan kännas lite surt att jobba varannan helg, spec. med tanken på att Anders är borta veckorna å ledig helgen, men det är bara att gilla läget.
I framtiden kanske jag har ett jobb där jag får vara ledig helger.
Men som sagt det är mina åsikter och prioriteringar, å så är det ju min blogg å jag kan skriva precis vad jag vill :)
Men nog om jobb, jag har faktiskt ett liv utanför jobbet också :) Nästa lediga helg har vi planerat att åka till Luleå, shopping å annat roligt står på schemat. Ska blir riktigt skoj att komma iväg!! Inte för att vi har brist på jobb å fix här hemma i Kardis, men just nu får det vänta. Kanske kan jobba lite med det i helgen efter jobbet? hmm...
Nu är det inte allt för många dagar kvar till våran LEVI resa heller. Jag är helt sjukt taggad!! Världens bästa gäng ska packa sina väskor å åka till LEVI över world cup helgen. Ska blir så jävla skoj!!!!
Jag är en person som behöver folk runtomkring mig och som vill att det hela tiden ska hända någonting, å här händer det verkligen grejer och det GILLAS :)
När jag tänker på sommaren som varit så kan jag bara säga att det har varit den bästa sommaren i mitt liv. Har träffat så många nya människor och fått några RIKTIGT bra vänner. (Ni anar inte hur viktiga ni är för mig)
Å vilka fester vi haft tillsammans, midsommar, Pajala marknad, Smedsby festen... ja och det senaste Einis 30 års fest.... massor av minnen för livet.

Sen funderar jag ibland hur folk tänker egentligen. Verkar som att vissa har så jävla lite att göra att dom måste blanda sig i allt. :P till vilken nytta?? Ja, det vet jag inte! Dom ska bara vara överallt...och kommentera absolut allting. Hmmm... Undra om dom personerna ångrar sina livs val? Är det bitterhet som ligger bakom detta? Att man själv aldrig vågade ta steget? Eller valde annorlunda? Men om man ändå känner sig nöjd varför klagar man hela tiden? Knappast att man omedvetet hamnat där man är idag? Eller?
Jag är ångrar iaf inte mina beslut och jag tror att det finns en mening med allt som händer.
Det jag vet iaf är att... Alla förtjänar att vara/bli lyckliga!!
Anders jag är så glad att du finns i mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: emmapemma

:) elämä on!

2010-10-25 @ 20:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback